ROConf. dr. ing. Florin Drăgan este Rectorul Universităţii Politehnica Timişoara. Cu un doctorat în Automatică și numeroase funcții importante pe parcursul carieri sale academice, printre atribuțiile actuale ale conf.dr.ing. Florin Drăgan se află: Reprezentarea universităţii; Ordonator de credite al universităţii; Coordonarea generală şi conducerea operativă a universităţii; Gestiunea patrimoniului Relația cu mediul economic și sectorul public; Coordonarea dezvoltării strategice pe termen mediu şi lung şi a politicilor globale şi sectoriale; Managementul resurselor și politicilor financiare, evaluare instituțională; Cercetare științifică, inovare, transfer tehnologic; Infrastructură informatică, relații internaționale, imagine și comunicare; Conducerea Consiliului de Administraţie; Coordonarea şi controlul Direcţiei General Administrative; Coordonarea şi controlul Secretariatului General; Coordonarea şi controlul administrativ al Biroului Juridic; Coordonarea şi controlul Direcţiei de Audit Public Intern; Coordonarea şi controlul Compartimentului Control Intern; Coordonarea politicilor de dezvoltare a resurselor umane; Coordonarea elaborării politicilor de investiții; Coordonarea elaborării politicilor de utilizare a patrimoniului imobiliar; Coordonarea politicilor de informatizare; Coordonarea și gestionarea activităților sportive și culturale ale universității; Angajarea şi disponibilizarea din funcţie a personalului; Relaţia cu organizaţiile sindicale şi profesionale ale angajaţilor; Proces de învăţământ, problematica studenţească şi asigurarea calităţii; Relaţia cu organizaţiile sindicale şi profesionale ale studenţilor; Relaţia cu asociaţiile absolvenţilor.

EN: Assoc. Prof. Dr. Eng. Florin Dragan is the Rector of the Polytechnic University of Timisoara. With a PhD in Automation and numerous important positions during his academic career, among the current responsibilities of Assoc. Florin Dragan is: University Representation; University Credit Officer; General coordination and operative management of the university; Wealth management Relationship with the economic environment and the public sector; Coordinating medium and long term strategic development and global and sectoral policies; Management of resources and financial policies, institutional evaluation; Scientific research, innovation, technology transfer; IT infrastructure, international relations, image and communication; Management of the Board of Directors; Coordination and control of the General Administrative Directorate; Coordination and control of the General Secretariat; Coordination and administrative control of the Legal Bureau; Coordination and control of the Public Internal Audit Department; Coordination and control of the Internal Control Department; Coordination of human resources development policies; Coordinating the development of investment policies; Coordinating the elaboration of the policies for the use of the real estate patrimony; Coordination of computerization policies; Coordination and management of sports and cultural activities of the university; Hiring and dismissing staff; Relationship with employees' trade unions and professional organizations; Educational process, student issues and quality assurance; Relationship with students' trade unions and professional organizations; Relationship with graduate associations.