Înapoi

Cursul de m-commerce se adreseaza companiilor ce doresc sa-si dezvolte activitati de comert electronic pe dispozitive mobile cum ar fi telefoanele inteligente sau tabletele. Cursul furnizeaza informatii complete pe teme economice, legale si tehnice necesare pentru adoptarea cu succes a paradigmei m-commerce.


Despre curs:


Lumea afacerilor este într-o schimbare continuă și devine din ce în ce mai mobilă. Efectuarea de cumpărături cu telefoanele inteligente, independent de timp și de locație, a devenit tot mai populară, si este de fapt: m-commerce. Din acest motiv, companiile trebuie să-și definească prezența pe Internet  conform cu dezvoltarea sectorului mobil. Cursul de m-commerce își propune să informeze companiile în încercarea lor de a răspunde cu succes acestei provocări. Comerțul de pe dispozitive mobile, pe scurt m-commerce, reprezintă cumpărarea și vânzarea de bunuri și servicii prin intermediul dispozitivelor wireless de buzunar, precum telefoanele mobile și tabletele.

Cursul de training pe care îl propunem a fost dezvoltat în cadrul proiectului internațional 2014-1-AT-01-KA202-000966 m-commerce, finanțat prin programul Erasmus+ al Comisiei Europene.

Cursul este construit într-o abordare holistică și include subiectele economice, legale și tehnice necesare pentru trecerea la m-commerce. Cursul constă din 5 module care sunt aranjate în așa fel încât să poată fi urmate individual. Fiecare modul se concentrează pe câte o temă majoră.

Modulul 1 este intitulat “Fundamente ale m-commerce”, a fost dezvoltat de către University of Applied Sciences Graz, Austria și urmărește familiarizarea participanților cu subiectul m-commerce. În acest context sunt prezentate modelele de e-afaceri, precum și procesele legate de afaceri. O bună înțelegere a proceselor și procedurilor din e-commerce și m-commerce stă la baza satisfacției clientului și a obținerii unui profit mai mare.

Modulul 2, dezvoltat de către Center for Knowledge Management, din Skopije, Macedonia, se ocupă de aspectele marketingului online. Ulterior sunt discutate posibilitățile introducerii uneltelor de social media în marketing. Este prezentată utilizarea diferitelor canale de marketing, cu o discuție critică asupra rezultatelor acestor activități, precum și a modului în care personalizarea ofertelor lărgește gama clienților firmelor participante.

Modulul 3 este dezvoltat de către Universitatea din Alcala de Henares, Spania și se intitulează “Mobile Website Usability”. Modulul se referă la aspectele tehnice ale m-commerce. În acest context sunt luate în consideraţie uzabilitatea, proiectarea responsivă și primele abordări mobile pentru aplicațiile de e-commerce deja existente. Scopul acestui modul este acela de a optimiza oferta afacerilor curente de e-commerce pentru dispozitive mobile. Putem astfel vorbi despre o reglare holistică de sistem, de la reprezentare până la performanță și la stocarea datelor.

Modulul 4 este intitulat “Mobile Online Shops” și a fost dezvoltat de către Universitatea Politehnica Timișoara. Modulul furnizează firmelor interesate principalele informații despre cum pot să își ofere către clienți serviciile sau produsele prin intermediul dispozitivelor mobile. Sunt prezentate funcționalitățile și structura unui magazin online accesibil de pe dispozitive mobile, din punctul de vedere al furnizorului, al clientului și al administratorului de aplicație, cu accent pe problemele practice cu care se pot confrunta aceștia. 

Modulul 5, final, prezintă aspectele legale și de securitate cu care se pot confrunta cei care doresc să înceapă o afacere de tip m-commerce.

Cursul este planificat să dureze 5 săptămâni în mediul online, cu suport tutorial oferit de Universitatea Politehnica Timișoara, urmat de o sesiune față-în-față pentru cei care doresc să obțină și certificatul de absolvire a cursului.

Nu gasesti un curs de care esti interesat?

Înregistrează-te acum și te vom anunța imediat ce cursul de care ești interesat devine disponibil.

Înregistrează-te aici