Salta al contenido principal
uC
  • Español - Internacional ‎(es)‎
    Dansk ‎(da)‎ Deutsch ‎(de)‎ English ‎(en)‎ Español - Internacional ‎(es)‎ Gaeilge ‎(ga)‎ Italiano ‎(it)‎ Latviešu ‎(lv)‎ Lietuvių ‎(lt)‎ Polski ‎(pl)‎ Português - Portugal ‎(pt)‎ Română ‎(ro)‎ Ελληνικά ‎(el)‎
  • En este momento está usando el acceso para invitados (Acceder)

Open Education Week 2021

  1. Página Principal
  2. Cursos
  3. Diverse
  4. OEW2021
  5. Reflections on strategic approaches for digitally ...
Navegación animada - desactivar
Navegación animada - desactivar
  • Reflections on strategic approaches for digitally enhanced learning and teaching

    Michael Gaebel, director la Higher Education Policy Unit & Alison Morrisroe, Responsabil de politici și proiecte în cadrul Higher Education Policy Unit, European University Association (EUA) prezinta o serie de reflecții asupra abordărilor strategice pentru învățare și predare îmbunătățite digital.

    • Icono Página
      Reflections on strategic approaches for digitally enhanced learning and teaching - Michael Gaebel, & Alison Morrisroe
      Los estudiantes deben
      Ver
    • Icono Recurso
      Prezentare "Reflections on strategic approaches for digitally enhanced learning and teaching"
    • Icono Cuestionario
      Test
      Los estudiantes deben
      Marcar como hecha

Bloques

Bloques suplementarios

Salta Navegación

Navegación

  • Página Principal

    • Páginas del sitio

      • Mis cursos

      • Marcas

    • Mis cursos

    • Cursos

      • Diverse

        • upt_tt24

        • upt_tt2023

        • proj_tracce

        • OEW2022

        • DigiSkills2022

        • DigiSkills2021

        • OEW2021

          • General

          • Educația deschisă și impactul în ecosistemul educa...

          • Competențele viitorului

          • EDEN and its contribution to Open Education

          • Reflections on strategic approaches for digitally ...

            • PáginaReflections on strategic approaches for digitally ...

            • ArchivoPrezentare "Reflections on strategic approaches fo...

            • CuestionarioTest

          • Universități Europene și proiectul E³UDRES²

          • Metode mixte/hibride de predare/învățare, implemen...

          • Simulations & Virtual Labs - Towards Open Educ...

          • Promovarea creativității prin utilizarea RED

          • Tehnologii instrucționale de tip MOOC

          • Mobilități virtuale și micro-credite

          • Inițiative în România legate de Blockchain în educ...

          • Unelte digital educaționale - Campus Virtual UPT

          • Cum putem duce educația în afara băncilor universi...

          • Efectul mediului online asupra activităților de vo...

          • EPS IEEE Student CHAPTER @ UPT

        • DigiSkills2020

        • OEW2020

        • TAMEA_1

        • pixelartarvr

      • Cursuri cerute

      • DigiCulture

        • DigiCulture Courses - English

        • DigiCulture Courses - Romanian

        • DigiCulture Courses - Italian

        • DigiCulture Courses - Danish

        • DigiCulture Courses - German

        • DigiCulture Courses - Lithuanian

        • DigiCulture Courses - Irish

      • Cursuri EBSI4RO

      • MUST Courses

      • MODE-IT

      • ACADIGIA

      • E³UDRES²

        • I Living Labs Spring 2024

        • Intensive I Living Lab 23

        • I Living Labs Spring 2023

        • I Living Labs Fall 2022

      • CREATE4.0

      • AugmentedWearEdu

      • Ent-r-e-novators

En este momento está usando el acceso para invitados (Acceder)

  • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Dansk ‎(da)‎
    • Deutsch ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Gaeilge ‎(ga)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Latviešu ‎(lv)‎
    • Lietuvių ‎(lt)‎
    • Polski ‎(pl)‎
    • Português - Portugal ‎(pt)‎
    • Română ‎(ro)‎
    • Ελληνικά ‎(el)‎
Resumen de retención de datos
Políticas

Get it on Google Play

Tutoriale disponibile

  • Schimbare parolă
  • Editare profil
  • Înrolare într-un curs
  • Completare chestionar
  • Utilizare forum
  • Completare test