Sari la conţinutul principal
uC
  • Română ‎(ro)‎
    Dansk ‎(da)‎ Deutsch ‎(de)‎ English ‎(en)‎ Español - Internacional ‎(es)‎ Gaeilge ‎(ga)‎ Italiano ‎(it)‎ Latviešu ‎(lv)‎ Lietuvių ‎(lt)‎ Polski ‎(pl)‎ Português - Portugal ‎(pt)‎ Română ‎(ro)‎ Ελληνικά ‎(el)‎
  • În prezent folosiți accesul pentru vizitatori (Conectare)

Open Education Week 2021

  1. Acasă
  2. Cursuri
  3. Diverse
  4. OEW2021
  5. Reflections on strategic approaches for digitally ...
Navigare animată - oprește
Navigare animată - oprește
  • Reflections on strategic approaches for digitally enhanced learning and teaching

    Michael Gaebel, director la Higher Education Policy Unit & Alison Morrisroe, Responsabil de politici și proiecte în cadrul Higher Education Policy Unit, European University Association (EUA) prezinta o serie de reflecții asupra abordărilor strategice pentru învățare și predare îmbunătățite digital.

    • {a} icoană
      Reflections on strategic approaches for digitally enhanced learning and teaching - Michael Gaebel, & Alison Morrisroe
      Cursanții trebuie
      Vizualizare
    • {a} icoană
      Prezentare "Reflections on strategic approaches for digitally enhanced learning and teaching"
    • {a} icoană
      Test
      Cursanții trebuie
      Setează ca activitate completată

Blocuri

Supplementary blocks

Omite Meniu principal

Meniu principal

  • Acasă

    • Paginile site-ului

      • Cursurile mele

      • Etichete

    • Cursurile mele

    • Cursuri

      • Diverse

        • upt_tt24

        • upt_tt2023

        • proj_tracce

        • OEW2022

        • DigiSkills2022

        • DigiSkills2021

        • OEW2021

          • General

          • Educația deschisă și impactul în ecosistemul educa...

          • Competențele viitorului

          • EDEN and its contribution to Open Education

          • Reflections on strategic approaches for digitally ...

            • PaginăReflections on strategic approaches for digitally ...

            • FișierPrezentare "Reflections on strategic approaches fo...

            • TestTest

          • Universități Europene și proiectul E³UDRES²

          • Metode mixte/hibride de predare/învățare, implemen...

          • Simulations & Virtual Labs - Towards Open Educ...

          • Promovarea creativității prin utilizarea RED

          • Tehnologii instrucționale de tip MOOC

          • Mobilități virtuale și micro-credite

          • Inițiative în România legate de Blockchain în educ...

          • Unelte digital educaționale - Campus Virtual UPT

          • Cum putem duce educația în afara băncilor universi...

          • Efectul mediului online asupra activităților de vo...

          • EPS IEEE Student CHAPTER @ UPT

        • DigiSkills2020

        • OEW2020

        • TAMEA_1

        • pixelartarvr

      • Cursuri cerute

      • DigiCulture

        • DigiCulture Courses - English

        • DigiCulture Courses - Romanian

        • DigiCulture Courses - Italian

        • DigiCulture Courses - Danish

        • DigiCulture Courses - German

        • DigiCulture Courses - Lithuanian

        • DigiCulture Courses - Irish

      • Cursuri EBSI4RO

      • Cursuri MUST

      • MODE-IT

      • ACADIGIA

      • E³UDRES²

        • I Living Labs Spring 2024

        • Intensive I Living Lab 23

        • I Living Labs Spring 2023

        • I Living Labs Fall 2022

      • CREATE4.0

      • AugmentedWearEdu

      • Ent-r-e-novators

În prezent folosiți accesul pentru vizitatori (Conectare)

  • Română ‎(ro)‎
    • Dansk ‎(da)‎
    • Deutsch ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Gaeilge ‎(ga)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Latviešu ‎(lv)‎
    • Lietuvių ‎(lt)‎
    • Polski ‎(pl)‎
    • Português - Portugal ‎(pt)‎
    • Română ‎(ro)‎
    • Ελληνικά ‎(el)‎
Rezumatul păstrării datelor
Politici utilizare site

Get it on Google Play

Tutoriale disponibile

  • Schimbare parolă
  • Editare profil
  • Înrolare într-un curs
  • Completare chestionar
  • Utilizare forum
  • Completare test