Skip to main content
uC
  • English ‎(en)‎
    Dansk ‎(da)‎ Deutsch ‎(de)‎ English ‎(en)‎ Español - Internacional ‎(es)‎ Gaeilge ‎(ga)‎ Italiano ‎(it)‎ Latviešu ‎(lv)‎ Lietuvių ‎(lt)‎ Polski ‎(pl)‎ Português - Portugal ‎(pt)‎ Română ‎(ro)‎ Ελληνικά ‎(el)‎
  • You are currently using guest access (Log in)

Open Education Week 2021

  1. Home
  2. Courses
  3. Diverse
  4. OEW2021
  5. Reflections on strategic approaches for digitally ...
Animated navigation
Animated navigation
  • Reflections on strategic approaches for digitally enhanced learning and teaching

    Michael Gaebel, director la Higher Education Policy Unit & Alison Morrisroe, Responsabil de politici și proiecte în cadrul Higher Education Policy Unit, European University Association (EUA) prezinta o serie de reflecții asupra abordărilor strategice pentru învățare și predare îmbunătățite digital.

    • Page icon
      Reflections on strategic approaches for digitally enhanced learning and teaching - Michael Gaebel, & Alison Morrisroe
      Students must
      View
    • File icon
      Prezentare "Reflections on strategic approaches for digitally enhanced learning and teaching"
    • Quiz icon
      Test
      Students must
      Mark as done

Blocks

Supplementary blocks

Skip Navigation

Navigation

  • Home

    • Site pages

      • My courses

      • Tags

    • My courses

    • Courses

      • Diverse

        • upt_tt24

        • upt_tt2023

        • proj_tracce

        • OEW2022

        • DigiSkills2022

        • DigiSkills2021

        • OEW2021

          • General

          • Educația deschisă și impactul în ecosistemul educa...

          • Competențele viitorului

          • EDEN and its contribution to Open Education

          • Reflections on strategic approaches for digitally ...

            • PageReflections on strategic approaches for digitally ...

            • FilePrezentare "Reflections on strategic approaches fo...

            • QuizTest

          • Universități Europene și proiectul E³UDRES²

          • Metode mixte/hibride de predare/învățare, implemen...

          • Simulations & Virtual Labs - Towards Open Educ...

          • Promovarea creativității prin utilizarea RED

          • Tehnologii instrucționale de tip MOOC

          • Mobilități virtuale și micro-credite

          • Inițiative în România legate de Blockchain în educ...

          • Unelte digital educaționale - Campus Virtual UPT

          • Cum putem duce educația în afara băncilor universi...

          • Efectul mediului online asupra activităților de vo...

          • EPS IEEE Student CHAPTER @ UPT

        • DigiSkills2020

        • OEW2020

        • TAMEA_1

        • pixelartarvr

      • Cursuri cerute

      • DigiCulture

        • DigiCulture Courses - English

        • DigiCulture Courses - Romanian

        • DigiCulture Courses - Italian

        • DigiCulture Courses - Danish

        • DigiCulture Courses - German

        • DigiCulture Courses - Lithuanian

        • DigiCulture Courses - Irish

      • Cursuri EBSI4RO

      • MUST Courses

      • MODE-IT

      • ACADIGIA

      • E³UDRES²

        • I Living Labs Spring 2024

        • Intensive I Living Lab 23

        • I Living Labs Spring 2023

        • I Living Labs Fall 2022

      • CREATE4.0

      • AugmentedWearEdu

      • Ent-r-e-novators

You are currently using guest access (Log in)

  • English ‎(en)‎
    • Dansk ‎(da)‎
    • Deutsch ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Gaeilge ‎(ga)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Latviešu ‎(lv)‎
    • Lietuvių ‎(lt)‎
    • Polski ‎(pl)‎
    • Português - Portugal ‎(pt)‎
    • Română ‎(ro)‎
    • Ελληνικά ‎(el)‎
Data retention summary
Policies

Get it on Google Play

Tutoriale disponibile

  • Schimbare parolă
  • Editare profil
  • Înrolare într-un curs
  • Completare chestionar
  • Utilizare forum
  • Completare test